Siirry pääsisältöön

Yritysasiakas? -20% alennus yli 500 € tilauksista - sales@kylttimax.fi

Myymäläkyltit

Roll-upit, 850x2000 mm, Teline

€136.80

Hinta sis. ALV:n

Asiakastyytyväisyystakuu
Nopea toimitus

Tuotetiedot

Tyyppi:

Roll-upit

Leveys:

850 mm

Korkeus:

2000 mm

Paksuus:

0,22 - 0,33 mm (220 - 330µ)

Kiinnitystapa:

Teline

Tuotekuvaus

Myymälän tai muun liiketoiminnan esitteleminen myymäläkyltillä on olennainen osa yritystoimintaa. Kohderyhmästä riippuu, onko kyltin oltava iso ja erottuva vai riittääkö pienempi oven läheisyyteen kiinnitettävä myymäläkyltti, joka kertoo myymälän nimen.

Viestin välittämisessä on itse sanoman lisäksi tärkeää se, miten sanoma ilmaistaan. Myös myymäläkyltissä on tekstin ohella tärkeä huomioida, että väri ja muoto sopii sanoman sisältöön. Tämän vuoksi myymälään tarkoitettujen kylttien suunnitellussa on tärkeä muistaa kolme pääasiaa.

Video kiinnitystapa: ruuvi


Kolme vinkkiä myymäläkyltin suunnitteluun

Yrityksen liiketoiminta 

Joskus myymälän ulkopuolella olevissa kylteissä on hyvä kertoa, millaista liiketoimintaa yrityksessä pyöritetään. Esimerkiksi antiikkiliikkeen luonteeseen sopivat koukeroiset kirjaimet mustassa metallikyltissä. Jos taas myymälän toiminta liittyy esimerkiksi purjehdukseen, köysi ja erilaiset meriaiheiset symbolit sopivat hyvin teemaan. 

Selkeyttä kauaskantoisesti 

Kun kyse on isosta myymäläkyltistä, joka kertoo myymälän nimen, on tärkeää, että kyltti on selkeä ja näkyy kauas. Näin asiakkaiden on helpompi löytää perille, ja lisäksi uudet asiakkaat huomaavat myymälän ja kiinnostuvat sen tarjonnasta. 

Värit ja muodot

Myymäläkylttien ryhmään kuuluu myös myymälän sisällä käytettäviä kylttejä. Tällaisia kylttejä käytetään eri tuoteryhmien tai osastojen merkintään. Vaikka näidenkin kylttien pitää sopia myymälän tyyliin, kyltit kannattaa suunnitella niiden käyttötarkoituksen pohjalta. Esimerkiksi ALE-kyltit ovat usein punaisia, jotta ne kiinnittäisivät asiakkaiden huomion. 

Mieti, mikä on myymäläkyltin tehtävä, ja valitse teksti, muoto ja väri sen mukaan.

Mitä mieltä asiakkaamme ovat?