Tilaa uutiskirjeemme, josta saat tietoa tuoteuutuuksista ja tarjouksista.
Kylttimax lahjoittaa jokaisesta uudesta tilaajasta 2€ kuukauden hyväntekeväisyysjärjestölle. Lue lisää.
Tarrat, 400x400 mm, Vinyyli, Itsekiinnittyvä
Hinta sis. ALV:n
Tuotetiedot
Tyyppi:
Tarrat
Leveys:
400 mm
Korkeus:
400 mm
Paksuus:
0,175 mm (175µ)
Materiaali:
Vinyyli
Kiinnitystapa:
Itsekiinnittyvä
Tuotekuvaus
Myymälän tai muun liiketoiminnan esitteleminen myymäläkyltillä on olennainen osa yritystoimintaa. Kohderyhmästä riippuu, onko kyltin oltava iso ja erottuva vai riittääkö pienempi oven läheisyyteen kiinnitettävä myymäläkyltti, joka kertoo myymälän nimen.
Viestin välittämisessä on itse sanoman lisäksi tärkeää se, miten sanoma ilmaistaan. Myös myymäläkyltissä on tekstin ohella tärkeä huomioida, että väri ja muoto sopii sanoman sisältöön. Tämän vuoksi myymälään tarkoitettujen kylttien suunnitellussa on tärkeä muistaa kolme pääasiaa.
Joskus myymälän ulkopuolella olevissa kylteissä on hyvä kertoa, millaista liiketoimintaa yrityksessä pyöritetään. Esimerkiksi antiikkiliikkeen luonteeseen sopivat koukeroiset kirjaimet mustassa metallikyltissä. Jos taas myymälän toiminta liittyy esimerkiksi purjehdukseen, köysi ja erilaiset meriaiheiset symbolit sopivat hyvin teemaan.
Kun kyse on isosta myymäläkyltistä, joka kertoo myymälän nimen, on tärkeää, että kyltti on selkeä ja näkyy kauas. Näin asiakkaiden on helpompi löytää perille, ja lisäksi uudet asiakkaat huomaavat myymälän ja kiinnostuvat sen tarjonnasta.
Myymäläkylttien ryhmään kuuluu myös myymälän sisällä käytettäviä kylttejä. Tällaisia kylttej ä käytetään eri tuoteryhmien tai osastojen merkintään. Vaikka näidenkin kylttien pitää sopia myymälän tyyliin, kyltit kannattaa suunnitella niiden käyttötarkoituksen pohjalta. Esimerkiksi ALE-kyltit ovat usein punaisia, jotta ne kiinnittäisivät asiakkaiden huomion.
Mieti, mikä on myymäläkyltin tehtävä, ja valitse teksti, muoto ja väri sen mukaan.