Siirry pääsisältöön

Yritysasiakas? -20% alennus yli 500 € tilauksista - sales@kylttimax.fi

Tilausohjeet

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Voinko tilata uudelleen kylttejä joita olen tilannut aikaisemmin?

Miten teen tilauksen?

Voinko tilata useamman kuin yhden kyltin tilausta kohti?

Onko mahdollista lisätä oma logo tai kuva?

Kuinka turha sisältö poistetaan kyltistä?

Kuinka saan lisättyä kylttiin tekstiä eri kirjasimilla tai erikokoista tekstiä?

Miten saan tilattua useita samanlaisia kylttejä?

Miten voin muokata kylttiin lataamaani kuvaa?

Voinko saada apua tilaamisessa?

Voinko ladata Excel-tiedostoja?

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni, kun tilaus on vahvistettu?

Miksi tilaukseni on keskeytetty?

Missä ovat aiemmin lataamani kuvat?

Miten kylttiautomaatti toimii?

Etkö löydä vastausta kysymykseesi?

Puhelin: +46 31-44 81 78

Arkisin 11-17 (suljettu lounasaikaan klo 14.00 - 15.00)
Vastaamme sähköposteihin suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Puhelinasiakaspalvelu ruotsiksi ja englanniksi.

Tai käytä tätä lomaketta

Jos sinulla on tilaus- tai laskunumero, ilmoita se ottaessasi meihin yhteyttä. Se helpottaa toimintaamme, kun yritämme auttaa sinua kysymyksessäsi.

Kun otat Kylttimaxiin yhteyttä sähköpostilla, tallennamme viestisi ja yhteystietosi. Tämä on tarpeen asian käsittelemiseksi. Lisätietoja löydät tietosuojakäytännöstämme.

Mitä mieltä asiakkaamme ovat?